Επιχειρείν Συμβουλευτικές Υπηρεσίες | +30.26650.21428

BUSINESS & MARKETING STRATEGIES TO GROW YOUR BUSINESS

Λύσεις, συμβουλές & ιδέες για να αναπτύξετε γρήγορα την επιχείρηση σας

3 βασικές αλλαγές στο facebook που πρέπει να γνωρίζετε το 2021

3 βασικές αλλαγές στο facebook που πρέπει να γνωρίζετε το 2021

Η δημοσίευση αυτή αφορά όσους τρέχουν διαφημίσεις και χρησιμοποιούν επαγγελματικά το facebook.

Πάμε να δούμε 3 βασικές αλλαγές που έρχονται και πρέπει να γνωρίζετε:

1. Καταργείται το Facebook Analytics. Δεν θα είναι διαθέσιμο από τις 30 Ιουνίου 2021. Πολλοί θα αναρωτιέστε τι είναι αυτό! Η αλήθεια είναι ότι λίγοι το χρησιμοποιούσαν.

Όσοι Δεν γνωρίζετε τι είναι – αποτελεί την απόπειρα του facebook να φτιάξει το αντίστοιχο Google Analytics, όπου παρέχει πληθώρα στατιστικών για την ιστοσελίδα μας και την σελίδα του facebook.

Φαίνεται λοιπόν ότι δεν κέρδισε το στοίχημα και το facebook το εγκαταλείπει. Πόσο μάλλον τώρα που (το facebook) θα έχει πρόσβαση σε λιγότερα στοιχεία χρηστών λόγο του ios14. Κάτι που μας φέρνει στην 2η αλλαγή.

2. Αλλαγές στον διαφημιστικό λογαριασμό λόγο του ios14. Αυτό είναι κάτι που όλοι έχετε δει. Το facebook κάθε τρεις και λίγο μας υπενθύμιζε τις ενέργειες που πρέπει να κάνουμε. Εδώ θα μπορούσαμε να γράψουμε πολλά. Μάλιστα έχω φτιάξει και 2 video σχετικά για το θέμα.

Εν συντομία αυτό που έχει συμβεί είναι το εξής. Η Apple αποφάσισε ότι όσες συσκευές της τρέχουν λογισμικό ios14 και πάνω, θα μπορούν να επιλέξουν εάν θέλουν ή όχι την παρακολούθηση των δεδομένων τους.

Και όπως ήταν αναμενόμενο – όλο και περισσότεροι χρήστες επιλέγουν να μην γίνεται παρακολούθηση από το facebook, που σημαίνει αυτόματα ότι η εξατομίκευση των διαφημίσεων που έβλεπαν αλλά και η δημιουργία αναφορών απόδοσης θα είναι περιορισμένες για τα συμβάντα «μετατροπών» (conversion).

Εκεί είναι το πρόβλημα. Στην σωστή καταμέτρηση του στόχου των «μετατροπών» από το facebook.

Εδώ υπάρχουν λύσεις. Το facebook μας προτείνει κάποιες ενέργειες και λογικά τις έχετε ήδη προχωρήσει.

Μια άλλη ενέργεια είναι να εγκαταστήσετε το Conversions API που θα λύσει το πρόβλημα σε έναν καλό βαθμό από την πλευρά του διαφημιστή.

Εξηγώ πως θα το εγκαταστήσετε στο 2ο video που ανέφερα και υπάρχει στην εκπαίδευση Facebook Ads System για τους συνδρομητές.

3. Καταργείται το Audience Insights (Στατιστικά Κοινού). Ένα πολύ ωραίο εργαλείο (από τα αγαπημένα μου) δυστυχώς θα το χάσουμε από 30/6/2021 και μετά.

Από την στιγμή που το facebook θα έχει πρόσβαση πλέον σε λιγότερα δεδομένα χρηστών – δεν μπορεί να υποστηρίξει μια ολόκληρη πλατφόρμα (όπως το Audience Insights).

Αν και το facebook δεν το αναφέρει κάπου επίσημα – θεωρώ ότι έπεσε και αυτό θύμα του ios14.

Υπενθυμίζω ότι με αυτό το εργαλείο μπορούσαμε να φτιάξουμε «κοινά» με μεγάλη ακρίβεια ως προς τα χαρακτηριστικά των ατόμων που θέλαμε να στοχεύσουμε με τις διαφημίσεις μας.

Το facebook μας προτείνει να γίνεται αυτό από εδώ και πέρα μέσω του Business Suite και Business Manager. Θα μπορούμε δηλαδή και πάλι να φτιάξουμε κοινά όμως εκτιμώ πολλά από τα χαρατηριστικά του Audinece Insights θα λείπουν.

Αυτές είναι 3 αλλαγές που έρχονται (σχεδόν ήρθαν) και μας επηρεάζουν στις διαφημίσεις μας.

Όμως δεν είναι όλα γκρίζα.

Το facebook και Instagram παραμένουν οι top πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο και ακόμα η διαφήμιση εκεί αξίζει.

Οι αλλαγές που γίνονται κατά καιρούς αφορούν κυρίως την βελτίωση της «εμπειρίας του χρήστη», την βελτίωση του design και λειτουργικότητας αλλά και πιο ουσιαστικές όπως αυτή με το ios14.

Αυτό όμως που ΔΕΝ θα αλλάξει είναι οι άνθρωποι και η επιθυμία τους να καλύψουν τις ανάγκες τους! Τα προβλήματα που θέλουν να λύσουν, και τα αποτελέσματα που θέλουν να πάρουν.

Η «Στρατηγική» μας γύρω από τις διαφημίσεις στο facebook παραμένει και προσαρμόζεται.

Θα προσαρμοστεί «τεχνικά» λόγο των αλλαγών όπως αυτή του ios, όμως στον πυρήνα της δεν έχει αλλάξει.

Πάλι θα πρέπει να δημιουργήσουμε διαφημίσεις που να κάνουν κάποιον να σταματήσει το scroll-down και να τον τραβήξουν στον «κόσμο» μας. Να μάθε για τα προϊόντα και υπηρεσίες μας.

Αυτά ΔΕΝ έχουν αλλάξει και ούτε θα αλλάξουν. Πάνω σε αυτά θα πρέπει να βρούμε λύσεις. Τα τεχνικά ζητήματα και το design αλλάζουν και πάντα θα αλλάζουν.

Η επιθυμία των ανθρώπων να βρουν λύσεις σε προβλήματα που έχουν, να καλύψουν ανάγκες και φιλοδοξίες τους – παραμένουν και αυτό ΔΕΝ αλλάζει.

 

Βασίλης Παππάς, Epixeirein

PS. Όσοι θέλετε να μάθετε περισσότερα για την Στρατηγική στις διαφημίσεις Facebook και πώς στήνουμε αποτελεσματικές καμπάνιες δείτε την εκπαίδευση Facebook Ads System!

Συντάκτης

Business & Marketing Consultant, BA, MBA in Marketing, Epixeirein.gr

Σχετικά Άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Essential SSL